Tuesday, June 22, 2010

Atas Kapal

Situasi:

Atas kapal, di pintu masuk spa. Ada mak datin muda nak masuk spa. Dilayan dengan selamba oleh penyambut spa.

PS: Datang lagi..??
MDM: Saya datang nak buat booking. Dalam satu jam lagi..
PS: Nama?
MDM: DATUK Salleh Aminuddin *perkataan Datuk diberikan penegasan*
Penyambut spa buat muka
MDM: Datuk pesan nak minyak cengkih.

Banyak sangat perbualannya tapi akhirnya penyambut spa buat kesimpulan..

PS: Sewelllllllll...

*Skrip diambil dari filem Pisau Cukur*


Aku tau siapa yang datang melawat dan membaca blog aku. Aku tak jemput pun. Tapi aku nak tanya..


Datang lagi..?


..

7 comments:

aimi said...

oh my gosh..!! hahaha~ingatkn cite ats kapal pe td..hehe~

ayen =D said...

ha ah.. datang lagi.. maka? nk sewel kan I ke? happening...

Batu Bata said...

aimi n ain:
korang aku tak kisah pun.. tapi ada sorang ni ha yang aku pelik.. DATANG LAGI...???

hehhehehhe

fai fai said...

batu bata merepek xpe,
bile saya x boleh?hehe

Batu Bata said...

nyum:

rilek ar.. takkan emo kot..

Batu Bata said...

nyum:

rilek ar.. takkan emo kot..

fai fai said...

haha,mne ade emo,