Wednesday, April 21, 2010

Emosi Bercampur

Bila banyak benda yang berlaku yang melibatkan emosi yang berbeza, aku tak tau nak fokus pada emosi yang mana satu. Kalau korang la, emosi mana yang akan korang pilih? Cakap mungkin senang. Tapi aku tak rasa mudah bila aku hadapi pelbagai situasi yang melibatkan berbagai-bagai emosi. Sedih, gembira, teruja, tertekan, terkilan dan simpati. Datang sekaligus. Choose.. and choose wise..

AL-Fatihah untuk pak cik Dahalan, ayah kepada Shafie yang kembali ke rahmatullah last weekend. Aku tau apa perasaannya kehilangan seorang ayah. Actually kita takkan hilang seorang ayah, kita cuma tak jumpa di mata. He'll always be there in you. Semoga kau tabah hadapi dugaan besar ni.

Oh yeah, semalam aku join tournament bowling IPF UTM. Last year i finished fourth dalam kategori individu, tapi semalam aku dapat third. Climbed up a notch. Last tournament dengan IPF rasanya. Sebab tak rasa nak sambung jadi pembantu felo lagi dah. Perasaan berhenti dari jadi pembantu felo pun bercampur baur. Macam-macam kenangan dengan KTC sepanjang 2 tahun perkhidmatan.

Tak suka betul bila emosi pelbagai ni..

"Bila harus memilih.."


..

2 comments:

ayen =D said...

kenapa ain tak terbaca post abg azwar yg ini ek? hehehe.. ain ada bca buku men are from mars women are from venus dan ada bab psl feelings.. jot it down... pstu.. err.. ntah, tak baca habis hahaha

Faizal Nasir said...

abg azwar oii,usah besdih,
pulang ke pangkal jln,huhuhu