Thursday, April 08, 2010

Macam Ada

Ok. Aku akan cuba untuk mengupdate blog aku sekerap mungkin walaupun aku tau agak payah untuk itu. Hehhehe. Ada je alasan yang nak dibuat kalau dah malas nak menulis.

Sebenarnya, waktu yang paling rasa nak menulis blog adalah waktu malam lebih kurang 12.30 atau 1 pagi. Waktu tengah layan mata nak tidur malam, waktu tu lah fikiran mula menerawang untuk menulis. Tapi bila bangun pagi, terus dah tak jadi nak tulis. First sebab bila sampai lab, tak ingat dah nak tulis apa. Mungkin jugak sebab diganggu oleh tidur yang sangat best sampai dah lupa apa yang difikirkan.

Malam tadi macam ada benda yang nak ditulis. Tapi pagi ni macam dah lupa. Hehhehe. Sindrom ni..

Oh ye, aku dah mula mengemas bilik aku. Sikit-sikit barang aku dah mula dimasukkan ke dalam kotak. Ye lah, kontrak duduk free kat kolej pun dah nak tamat tempoh. Kalau semua experiment dan writing tak siap lagi, terpaksalah cari tempat lain pulak. Nak sambung kontrak macam dah tak larat dan tak perlu kot. Apa pun, pelan-pelan kayuh.


..

5 comments:

Cik Sara said...

Assalamualaikum...
Dah abis kontrak? Tak duk KTC r lepas ni??? Waa...cepatnya masa berlalu..hehehe...Kehilangan seorang pembantu felo yang paling memahami "adik-adik" nya..hehehe....

Batu Bata said...

w'salam
kehilangan akan diganti. tapi kenangan tetap kekal..

Faizal Nasir said...

klau x sempat siap, bley tumpang bilik adi dlu, ramai kn isi bilik,hahaha

Batu Bata said...

tak nak nyum..
bilik tu dah jadi tempat production memproses jus amirul..

Aimi Ahmad said...

sedey2..huhu~pemergianmu ssh utk diganti.. tb2 rase nk nyanyi lagu doa perpisahan.. sob sob..sdey..