Tuesday, March 03, 2009

Ada Apa Dengan Kapten Iman

Dari semalam aku memikir apa je yang aku nak tulis dalam entry kali ni tapi setiap kali aku mula nak menulis tak terluah pulak. Kadang-kadang aku terlalu memikirkan apa yang akan orang fikirkan pasal apa yang aku tuliskan, tetapi kadang-kadang aku terlalu memikirkan diri sendiri tanpa memikirkan keadaan orang sekeliling. Hari ni dan semalam adalah masa-masa yang aku rasa aku memikirkan hal orang di sekeliling sampai tak tahu nak tulis apa dalam blog aku sendiri.

Walau apa pun, Kapten Iman telah membuat satu keputusan. Buat setakat ni itulah keputusan terakhir yang telah dibuat oleh Kapten Iman. Sama ada baik atau buruk keputusan tu, tak ada siapa pun yang tahu. Yang pasti Kapten Iman mempunyai cara tersendiri untuk menghadapi dan mengatasi apa yang telah terjadi. Mengenali Kapten Iman, aku yakin dia telah memikirkan segala yang termungkin untuk setiap langkah yang akan diambil.

Semoga berjaya..


..

No comments: