Monday, September 24, 2007

Ada Apa Dengan Mode Karnivor

Berbuka puasa kat KL ni biasanya aku kat rumah je sorang-sorang. Ringkas lagi padat. Samada masak apa yang ada kat dalam peti sejuk atau kalau dah malas sangat nak masak gi je jalan kat stadium which is about 5 minutes walk from my office boleh beli makanan.

Weekend lepas dengan keadaan yang agak membosankan, aku telah keluar dgn adik dan kazen aku sorang untuk melepak sambil menunggu untuk masa berbuka puasa. Started with looking for jeans at KLCC and then melarat sampai ke OU. Kalau ikutkan nak jugak cari kat Mid. Tapi sebab nak berbuka kat Damansara Jaya, so terbatallah niat nak ke mid valley tu.

We reached there at 7. Masa dah agak cun untuk berbuka. Saja bawak diorang ni makan kat Carnaval in Damansara Jaya. A new eating experience. Untuk mereka yang macam diorang ni memang best sebab adventurous nak try benda baru. The buffet style here is where they bring the meat to your table and ricih the meat if u say u want them. Btw, ricih is a malay word. Apa ricih dalam English ye?

Carnaval ni buffet untuk makanan grill ala Brazil. Memang berbaloi kalau makan kat sini. Ada 12 jenis grill yang disediakan. Nama pun buffet. But my fav should be the topside beef, pineapple and chicken liver. Kalau kat sini tak leh lah nakmakan alakadarisman je. Kena makan puas-puas.





Adik yang makan agak banyak jugak sampai rasanya berbaloi 48 ringgit yang dibayar. Kuat makan jugak.



Muka salah seorang pelanggan yang sangat puas hati dengan layanan dan makanan di Carnaval. Tahun depan gua bawak lu lagi beb. Huhhu..



Ni lak makanan faveret gua kat sini.

Makan jangan tak makan. Esoknya gua pengsan samapi petang takleh bangun. Dah tau hypertension, gi belasah kambing siapa suruh..

1 comment:

Chech said...

Azwar,

I read in Friendster's KLM group that you are hosting an Aidilfitri gathering. Too bad I would have to miss it as my parents have an open house do tomorrow.

Anyway, do snap lotsa pictures and blog about it :)