Monday, September 17, 2007

Ada Apa Dengan Hari Lahir ke 26

Setahun berlalu, bertambah lagi setahun umur aku tahun ni. Tahun ni dah jadi 26 tahun umur aku yang aku rasa masih lagi macam budak-budak at times. Tapi 26 pun bukan tua ye dak..

Tahun ni aku rasa lain sket cara 14hb September datang. Tahun lepas aku hanya ditemani buku Dan Brown, LiteFM and four vanilla scented candles. Tahun ni lain giler. Ramai jugak kawan-kawan yang ingat. Dari kiriman SMS, personal call, birthday cards, wishes at friendster dan paling tak tahan voice message from Azmarea.

Thank you all sebab masih mengingati hari aku menjadi semakin tua. Hehhe.. Nak sebut nama sorang-sorang tak mampu sebab terlalu ramai, tapi u guys know who u are. Terharu sebab aku masih dekelilingi family, saudara mara dan sahabat yang menghargai aku.

Anyway, one more year gone. Bak kata cousin aku Ayah Long, tahun ni mesti aku jadi hero. Huhhu. Bersabarlah dengan soalan cepu mas "Bila lagi nak kawin?"

Bila eh...Malas dah nak fikir

1 comment:

JoshDcap said...

;) can be soon kot??I guess so