Tuesday, September 11, 2007

Ada Apa Dengan Anak Ikan

Malam semalam aku gi CPK kat klcc untuk melunaskan janji. Janji orang kalah betting. Huhhu.. Mulanya cuma Domino's je tapi disebabkan drag masa terlalu lama, kena interest sampai ke CPK.

Well, the outing was good. Good company. Ean, cikin, mot and syahid plus me.

The best thing about this group of people is no one is pretentious. Kalau bab gelak, memang tak sembunyi. Kalau bab bercerita, memang tak ingat dunia. Boleh karaoke walaupun belum mandi pagi.. *huhhu-mati aku lepas ni* Boleh layan boling sampai 3 pagi.

Anyway ni nak kongsi cerita yang dikongsi semalam..

BatuBata: Saya tau siapa yang akan menang peraduan Petronas Saya Anak Malaysia. Mesti nama dia bin atau binti Malaysia.
Mot: Ada ke orang nama Malaysia?
Cikin: Ha ah, Saya anak Malaysia kerana bapa saya bernama Malaysia.
BatuBata: Sure menang punya.
Ean: Tapi beb member aku ada sorang, nama ayah dia Ikan. Roshidah Ikan.
BatuBata: Anak ikan..

Tau je lah.. gelak tak ingat dunia. Hilang ilmu. Tak baik gelakkan nama orang.

Siti punjadilah... Ekekkekeke..

No comments: