Friday, February 23, 2007

Ada Apa Dengan Pilihan Hati

Bunyi macam jiwang je entry kali ni kan..??

Tak ada maknanya gua nak bertukar kepada seorang yang jiwang karat neh. Tapi ada apa dengan pilihan hati gua neh.

Dah lama gua perhatikan minah ni. Dari kali pertama gua nampak dia gua tau dia ni special sket berbanding perempuan lain disekeliling dia. Dia tak payah buat macam-macam untuk menonjolkan diri sendiri.

Ladies and Gentlemen, i present to you...
Lakisha Jones


Hehhe.. Dari Hollywood Week gua dah bajet dia ni bagus. Dan terbukti tadi masa dia nyanyi I'm Telling You I'm Not Going, power nak mampos. Gaya dia nyanyi ada sikit macam Aretha Franklin campur Chaka Khan.

Comment from the judges:

Randy says: I do love you..
Paula says: You have aso much to be proud of..
Simon says: I am very tempted to say to 23 people, book your plane tickets home

But we never know what is going to happen next. Like Mandisa last year, she's good but tak ada luck. Maybe alah dia jugak sebab kutuk homosexuality on national tv.

Apa pun.. gua tetap yakin mak cik ni boleh pergi jauh.

Korang sokong siapa? Sokong Mawi lagi? Ambik ni..



Boo ya..!!

2 comments:

Anonymous said...

I do agree.... ^_^ she has the most wonderful and strong voice ... and the other 23 just can't compete with her.... kalo tak menang pon.... she will definitely have producers lining up at her door step to sign her up.... Go Lakisha

Anonymous said...

better dia 1000x drpd mawi..mmg tak minat langsung kat mawi tu..berlagak jer lebih..perasan bagus..mujur tak afundi dia dulu..ehehe