Monday, March 05, 2007

Ada Apa Dengan Gath Nuruddin Tahun Ni

Nuruddin's gath this year.. Wanna know what happened?

It didn't even materialised..!!

Planning bagai nak rak. Last minute, sorang call ada family problem, another call cannot make it, another call something came up, and at the end of the day only 2 person confirmed to come. 3 including me. Giler pathetic dah gua tengok kelas gua ni.

At last, gua tukar plan. Gi lepak makan pastu sambung lagi lepak kat starbucks. Sampai lah dekat nak maghrib. *kena balik awal sebab ada match united vs liverpool*

Anyway, nak kata gua bengang kat budak-budak yang tak dapat datang tu pun tak jugak. Tapi gua dah RSVP sorang-sorang. Last minute cancellation tu yang paling gua hangen sekali. Totally understands that some of you guys are married and have commitments to your spouses or children, but do not RSVP if you connot make it lah.

Penat lah macam ni. Malas dah nak layan kerenah orang.

Takpe esok gua nak gi Penang. Makan pasemboq.. lagi baguih dok ada.

Boo ya..!!

1 comment:

Anonymous said...

aik..kat mesia lagi ker?ingat dah samapi brunei..gi penang yer..pesan nasi kandaq boleh?rindu la lama tak makan..