Thursday, March 22, 2007

Ada Apa Dengan Emosi Terganggu

Camana agaknya kalau dalam hidup ni kita cuma hidup sorang je..??

Besar gak soalan yang gua post hari ni kan.. Siti Hawa dijadikan bagi menjadi peneman kapada Adam A.S. tanda manusia memang tak dapat hidup sendiri. Setiap yang wujud di atas muka bumi memang dijadikan berpasang-pasangan. Dari manusia, binatang, hinggalah ke kasut. Sepasang kasut. Apa gua merepek ni..??

Aku tak boleh hidup sendiri. Aku tak boleh hidup tanpa mama aku. After all, she is my only mother. Lepas ayah pergi tinggalkan kitorang last 2 years, i think she is the only reason for me to live. Without her i don't know what will happen to me. But it has always been about me. Aku tak pernah terfikir apa akan jadi pada dia kalau aku tak ada. Selfish jugak aku ni. Terlalu banyak memikirkan tentang diri aku sendiri. For GOD's sake she is my mother.. At least after this i have to think more about how she feels. Her feelings. Call me a bad child.. but forgive me i've seen worse. Thanx to them, it made me realize how they stink and i do not want to follow their footsteps.

Mungkin dah agak lambat untuk aku bertindak. Tapi biar lambat dari tak buat langsung. I love my Mum...

2 comments:

Anonymous said...

ni mesti emo sbb dah tinggal sorang kat umah tu..homesick ke? ehehe

Batu Bata said...

harnidahussin: bukan homesicklah kak.. kesian tgk mak-mak yang tak diendahkan oleh anak-anak. Kesian kan. Sekurang-kurangnya kita boleh belajar dari kejahilan diorang..