Monday, January 29, 2007

Cerita Tiket Bola dan Tiket Showcase

HUARGHHHHH.......!!!!*yawn*

ngantuk giler neh..jap nak ambil nafas *nafas bercahaya - kalimah...*

Nilah yang jadi kalau nak update blog pukul 2 pagi. It's 2 o'clock in the morning. Just came back from Dayang's showcase at Planet. Ngantuk neh.. nak tido dululah..*yawn*

Rite..Jom sambung balik tulis pasal apa yang berlaku.

What a tiring day. Giler ngantuk kat office tadi. But at last the day is almost over. Tengah tunggu masa untuk tido je ni.

As i mentioned earlier, was at Planet last nite with my friend to watch Dayang's showcase. I am actually not a very big fan of Dayang but i still went. Sesekali nak layan showcase artis ni kan. Anyway, i arrived at Planet around 10. Showcaase will start at 10.30. Tapi mak aih.. giler penuh. Ramai giler peminat Dayang Nurfaizah ni rupanya. Lepas pusing-pusing akhirnya dapat jugak satu port. Agak tersorok tapi dapat clear view of the stage.

Dayang came at 10.30. Well 10.35 actually, but that is good enuff. Start nyanyi lagu Deja vu. Perasan gak kan sejak akhir-akhir ni dia suka nyanyi lagu Destiny Child atau Beyonce. Tapi ada beberapa lagu yang memang gua agak suka malam tu especially Erti Hidup yang di'rock'kan. Gerek ah..

Apa pun gua paling emo bila dia nyanyi lagu Hurt - Christina, Pupus - Dewa dengan lagu Benci Bilang Rindu - Diana Nasution. Tapi bila akhirnya dia nyanyi lagu Irreplaceable - Beyonce, gua terus happening. Tak yah nak sesedih kenangkan benda yang dah lepas.

Petikan dari Irreplaceable

You must not know 'bout me
You must not know 'bout me
I can have another you by tomorrow
So don't you ever for a second get to thinkin'
You're irreplaceable

Hehhe.. gua yang gelak jahat sebab gua tujukan lagu ni untuk seseorang yang.. ah biarlah dia. Tapi hari ni gua tak berenti dengar lagu ni. Thanx Hus, bagi kat gua lagu ni petang tadi.

Dah, cukuplah pasal tu. Ni nak citer yang tak sempat cerita.

Nyways, i went to watch Asean cup semifinals at Shah Alam stadium last week wit Bag, Fashah, Izhan and his brother. Giler happening. Tak caya gua gi stadium tgk bola..?? Gua tahu dulu gua memang tak layan sangat tapi tgk lah ni..



Boo ya..!!

2 comments:

Anonymous said...

masa goal tu satu hal. u shd see him swearing to the singaporeans!!

Batu Bata said...

beg-ster: huhhu.. now u know i can swear lah ye...