Sunday, August 28, 2005

Viva Le'Fiesta

Actually, i have scheduled a hectic sunday for today. But after last night, and the tiring day, i couldn't even open my eyes. After my Subuh prayers, i went straight back to sleep and woke up at 9.45. Sorry sangat Kak Gee, saya terpaksa ponteng raptai kawad hari kebangsaan hari ni sebab tak larat nak bangun. Semalam yang memenatkan.

After having my breakfast with my mama (had fried bee hoon *yummy*) i sat in front of my pc to update my blog. Masa tu keluar cerita dapat nombor 4 untuk nasyid. Huhuhu.. nak buat apa lagi kan.. Pastu dah setel semua i had my showers and my zohor prayers and get ready to go to Grand Continental. I organized a Hi Tea as a celebration to our victory in bowlin inter factory this year. Dah lama dah dapat hadiah tu, ni baru nak celebrate. Tu pun nasib baik budget dah ada dalam bulan August kalau tak mau sampai tahun depan tak organize lagi.

Apa pun, had fun time with the team today. Makan sikit la punya banyak... sampai tapau bawak balik.. Apa pun thanx to Maria who arranged all this for us. Ha.. nak tido la, pagi esok ada raptai untuk hari kebangsaan lagi. *yawn*



So this is one of the pictures taken during the Hi Tea. With me is Khairul and Arzahar, who made it to CESB's first team who eventually came in second place behind Infineon as usual. Tah bila lah nak dapat kalahkan Infoneon...

Jya ne

1 comment:

Anonymous said...

hello! dah bagi budget nak pi makan pun dah baik tau!!!!