Tuesday, April 14, 2009

Ada Apa Dengan Kesan Stres

Today was the first day after about 8 days without proper food. Sejak Isnin minggu lepas aku tak berapa sehat setelah stres dengan kerja design membrane ssytem yang aku rasa suntuk untuk aku siapkan. Walaupun costingnya aku rasa aku dapat setelkan tapi aku memang tak suka buat kerja terburu cam tu. Tapi nak buat camana. Akhirnya, aku kena demam yang sampai 6 hari. Bad eh..

Selama demam tu memang aku tak berapa ada selera nak makan. Ayu hantar makanan kat bilik, ude pun hantar makan. Thanx guys. Korang memang kawan yang akan aku kenang. Susah senang korang ingat aku. Tapi apa pun, aku tak berapa selera langsung nak makan. Memang nampak la susut badan aku. All the muscles that i built the last 4 weeks jatuh. No food + no exercise = no muscle. Berat aku pun makin turun. Aku tak bangga kalau aku kurus dan mempunyai berat badan yang tidak ideal. I lost 3 kilos in 8 days. I need to gain back the whole 3 kilos without any fat gain. hmm..

Apa pun, aku paling seronok sebab Sport came last weekend. Selama ni aku berjaya menggagalkan segala usaha dia untuk suprise aku. But last weekend, berusaha sedaya upaya bersama rancangan hebat bersama Usop, Sport berjaya menterkejutkan aku. Serious, aku tak pernah rasa happy jumpa orang macam aku jumpa Sport dan Usop Sabtu hari tu. Tapi aku agak terkilan sebab tak dapat lepak bersama dengan Sport sampai malam langsung sebab aku tak berapa nak sehat. Takpe. Next month i will be in KL and hopefully one day we can lepak at my favourite place. Ok maybe 2 because i am craving for Molten Chocolate Cake in Chillies.

Food again. Yeah, i really need to get back to my diet. White meat and vegetables with a lot of fruits with low intake of white rice and white bread. Not expensive at all. Lets do it. Hopefully after this i can manage my stress better.

More work to be done.. Huarghhh... STRESSNYAAA........



..

No comments: