Thursday, November 06, 2008

Ada Apa Dengan 2 Meter Square

Penat menunggu orang yang dah berjanji nak datang tapi dah sejam lebih dah ni tak sampai-sampai lagi. Aku balik je kang.. baru ko tau.

Emosi lak hari ni. Agak la emosi. Sejam lebih menunggu.

Takpe. Dalam pada menunggu tadi dapat jugak aku berbincang dgn Prof Fauzi pasal perkembangan research aku. Lagi perkembangan. Kalau berkembang maka cepatlah siap projek aku nanti. Buat sementara ni aku dah pilih material apa yang aku nak pakai untuk design pilot scale system aku nanti. Tapi aku takleh la nak bagitau kat sesiapa pun kecuali la pada Prof Fauzi dan mak aku. hehhehhe.

Aku tak sangka pulak yang aku akan buat something yang tak pernah dibuat di Malaysia dan even di Asia. Agak memberangsangkan dan membanggakan. Yang pasti aku kena design system yang akan menggunakan 2 meter persegi membrane. Nampak macam kecik tapi dengan menggunakan membrane hollow fibre yang sama size dengan bihun, cuba korang design sendiri la stripper, heater dan equipment lain kalau aku nak pakai 2 meter square of membranes. Start dari malam ni aku akan memulakan mimpi indah 2 meter square.

Satu je lagi input. Arab Saudi sedang menunggu aku. Bila..?? Tunggu yo lah. Den pun maleh nak koba laie. Dah sampai sok, baru lah den tulih kek sini. Buek apo den poie sano? Tu pun, nanti den koba lah. Nak cito skrg ni tak sompek. Den nak poie jogging. Nanti takdelah orang kata aku ternak lemak.

No comments: