Monday, September 15, 2008

Ada Apa Dengan Hadiah Soul Fusion 2

Pertama sekali, aku nakmengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang telah bersusah payah mengingati ulangtahun hari lahir aku yang ke 23 *kata faiz dan azri*.

14/9 - 14 September, 14 Ramadhan

Thanx to my family for the love and affection. Special thanx to angah for the lovely baju g2000. Hehhehhe.. walaupun pilih sendiri..

Thanx jugak pada kawan-kawan dan adik-adik di UTM sebab bersusah payah untuk buat suprise party kat K9 walaupun apa yang korang buat tu aku dapat bau. Anyway, sorry Sport sebab aku menggagalkan usaha ko melalui satu panggilan hangit. Tapi apa pun, aku memang berterima kasih pada suma yang bersusah payah untuk malam tu. Sport, Nabil, Ainul, Pot, Ayu, Bad, K, Silah, Hajar, Zizi and Ammar. Thanx a lot.

Special thanx to Sport, Hajar, Ayu and Pot for the presents. I hate Sport and Hajar for getting me the book that i wanted. I hate Ayu and Pot for getting me something that i really love. But still i love u guys. Thanx a lot.

For those who remembered with all the wishes, text smses and phone calls.. terlalu ramai kalau nak mention semua nama kat sini, friends and relatives near and far.. thank you all for remembering me. U guys are so dear to my heart. Aku beruntung kerana masih dikelilingi rakan dan keluarga yang sangat rapat dan mengingati aku.

Tahun ni juga aku sebenarnya menyambut hari lahir aku di Sekolah Kanak-kanak Pendidikan Khas Cacat Penglihatan Princess Elizabeth. Aku dijemput menjadi perasmi program bagi mewakili pengetua kolej untuk satu program yang dianjurkan oleh Kelab Lambaian Masyarakat iaitu Soul Fusion 2.

Mengenangkan adik-adik pelajar SKPK Princess Elizabeth yang ada di antaranya dibuang oleh keluarga sendiri kerana kecacatan mereka, menginsafkan aku. Patutlah ada di antara mereka yang begitu mudah bonding dengan fasi-fasi dari KLM sebab mereka jarang menerima perhatian dari mereka yang sepatutnya. Kadang-kadang aku terfikir juga kenapa ada ahli keluarga yang sanggup membuang ahli keluarga yang lain? Tatkala mereka memerlukan antara satu sama lain, ada yang bersikap lebih zalim dengan membiarkan mereka yang kekurangan ini terkapai-kapai sendirian dalam dunia mereka.

Semoga aku yang melihat mempunyai kesedaran dan tidak melakukan perkara yang sama.

1 comment:

Muhammad Hazwan Zulfadhli Bin Mohd Zulkifli said...

abg azwar...sorry for the late wish..wanna to wish happy birthday to you too...huhu..