Wednesday, December 13, 2006

Cerita Molten Chocolate Cake Chillies

Gambar ni sebenarnya dah lama gua nak posting kat blog ni. Cuma hari tu gua punya MMC card reader tertinggal kat Melaka. Jadi selama tu jugaklah, gua tak dapat nak upload gambar ke dalam blog gua ni.

Masa ni mama, angah and adik all came to KL. We had so much fun together that day. Lunch time, we had fajitas, chicken crispers, buffalo wings and salad at chillies. Cerita ni dah agak lama sebenarnya. Almost a month already. Tapi sebab dah janji dgn adik yang sakit gigi nak upload jugak gambar ni, well.. here goes..



Piranha sedang mengganas menyambar molten chocolate cake. Walaupun semua mengaku dah kenayang tapi semangat untuk memakan cake tetap membara terutamanya angah yang tak habis makan hari tu.



Ganas sungguh semua piranha. Sampai tiada tinggal sedikitpun sisa. Ekekekke..Gua pun salah seorang piranha yang wujud di situ hari tu.

Best lah cake ni.. Bila nak gi makan lagi wei..??

Boo ya..!!

2 comments:

Anonymous said...

lalalaa...
ble nk jd piranha lg??

Anonymous said...

I ve visited a great number of sites, which I want to close, just having opened them! On your site I have spent all my free time, and even not having noticed this. Thank you, guys!
- www.bebata.blogspot.com d
07 car civic honda
buy used car
car undefined used
used car bergen
used car oakland
used car greensboro
used car raleigh
used car killeen
used car vallejo
used car tacoma