Wednesday, July 01, 2009

Ada Apa Dengan MHS2009/2010

Penat dan sedikit mengantuk..

Ni lah apa yang aku rasa pada ketika ini. Tapi pada masa yang sama aku kena siapkan slide presentation untuk MST 2009 yang akan aku present kat PD this weekend.

Anyway, bermula sabtu lepas, UTM dah dibanjiri 3720 student tahun satu yang baru mendaftar. Bermula la minggu haluan siswa kat UTM bagi sesi 2009/2010. Bagi aku yang tak pernah melalui minggu haluan siswa dari mula aku join UTM pada tahun 1999 sampai la aku grad, aku rasa seronok lak. hehhehhe.. nak excited sebab tak pernah join MHS sebagai peserta mahupun sebagai krew.

Tambah pulak dengan kehadiran pembantu-pembantu felo baru di KTC iaitu epol, mimi, n aimi makin bengong la kitorang.

How should i say, memang aku nak terus menulis ni tapi memandangkan kepala aku tak berapa nak ringan, aku stop dulu.

Mana tau ada cerita best lagi. Esok petang ada pesta buah-buahan kat KTC. Jom makan buah-buahan tempatan.


..

3 comments:

ayen =D said...

aaarrgghh!!! buah-buahan tempatan!!! eh, buah-buahan Malaysia!! wuuuaaaaa...!!!

anur malati said...

kenangan terindah minggu mhs2000/01. manis,pahit,lucu. rugila yg x penah join..:P

Aimi Ahmad said...

sape yg membuatkan kami bengong sbnrnye..?? hmmm..