Friday, July 25, 2008

Ada Apa Dengan Persiapan Akhir AAdD

Dah sekian lama aku dan rakan-rakan artis yang lain bertungkus lumus untuk menjayakan AAdD atau Ada Apa de Desaru yang merupakan program gathering untuk Ahli KLM dan Ahli Alumni KLM. Bagi yang tak tau apa tu KLM dan AAdD, biar aku cerita serba sedikit latarbelakangnya.

KLM - Kelab Lambaian Masyarakat

Kelab yang ditubuhkan di Kolej Tuanku Canselor pada tahun 1997 yang menekankan konsep memberikan khidmat masyarakat, khidmat pendidikan dan khidmat sosial secara sukarela. Antara program yang pernah dilakukan termasuklah program khidmat masyarakat di Dabong, Kuala Nerang, Kuala Pilah, Pulau Sibu Besar, Mersing; khidmat pendidikan di lebih 50 buah sekolah serata Malaysia dan khidmat sosial di hospital-hospital, rumah anak-anak yatim serta rumah anak-anak kurang upaya.

AAdD - Ada Apa de Desaru

Program gathering yang dianjur dan dilaksanakan oleh Ahli Alumni KLM bagi mengikat ukhuwah sesama ahli keluarga lambaian. Tahun ini agak menarik kerana ia adalah tahun kedua program seumpama ini dilaksanakan. Matlamat utama program tahun ini adalah bagi merasmikan jawatankuasa penaja pertubuhan yang akan bergerak sebagai special interest group di bawah Pertubuhan Alumni UTM.

Countdown ke program : tinggal 8 hari je lagi

Banyak lagi benda yang belum setel.



Jom ramai-ramai meriahkan AAdD..

No comments: