Friday, June 13, 2008

Ada Apa Dengan Lagu My Way

Aku baru je buka jemputan online dari Zaki. Tetiba pulak aku ternampak lirik lagu ni ada tertulis di page dia.

Frank Sinatra, My Way;


Yes, there were times,
I'm sure you knew,
When I bit off more than I could chew,
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out,
I faced it all and I stood tall,
And did it my way.

Kalaulah aku sekuat yang digambarkan dalam lagu ni.

Jauh sayup aku terdengar suara kecil menyuruh aku menguatkan semangat. Aku harus tabah. Walau apa pun terjadi, Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-hambanya.

3 comments:

Unknown said...

Ingat x, awk pernah ckp, Allah akan uji kita kerana Dia tahu kita mampu utk m'hadapinya, kan? so jgn ragui kemampuan s'diri...ktorg doakan awk akan jumpa jalan yg terbaik...Amin :)

Batu Bata said...

haizal: thanx..
btw, awak tu pompuan.. pakaila nama pompuan. tak pasal pasal timbul fitnah lak nanti. ye Syila...

Unknown said...

Da fitnah gak ke? heheh ok ler, kwn punya pasal :)