Sunday, April 06, 2008

Ada Apa Dengan Laut

Rabu lepas aku jadi host sekali lagik kepada salah sorang abang kesayangan dari Miri. Walaupun aku yang janji dengan Budi nak gi Miri *dari tahun lepas* tapi setakat ni Budi je yang dah datang KL. Tak salah aku dah 3 kali aku jadi host untuk Budi. Walaupun kakak tak datang, tapi takpe. Maybe next time akak leh join abg Budi. Kali ni cuma Majoy je yang datang sekali *Majoy dari F23*.

Macam biasa la, memang enjoy giler kalau Budi datang visit aku kat KL. Ada je benda baru yang dibuat. Macam pakai baju superman bersama-sama. Gilos kan. Hahhahaha.. Apa pun Budi memang best. Ye lah, ko kan abang...


Me and Budi in "S" T Shirt

Banyak jugak benda baru yang aku belajar dalam masa melepak dengan Budi. Seronok ada abang cam Budi. Yang penting aku dah sedar yang aku ni laut sebenarnya. Wakkakakka.. Laut yang pandai makan hati buyah.

No comments: