Thursday, March 13, 2008

Ada Apa Dengan Hari-Hari Banyak Hujan

Sekarang ni terlalu banyak hujan. Sejuk sepanjang hari. Semalam hujan terlalu lebat sampaikan area kat umah aku tu naik air. Nasib baik tak banjir. Hujan kan rahmat. Mungkin rahmat turun dengan banyaknya selepas PRU12 ni kan. Harapnya rahmat lah yang datang.

Tapi aku tak suka betul la dengan hujan-hujan ni. Jadi sentimental. Lagi pulak kalau pasang lagu-lagu cam ni

From Anuar Zain; Tak Lelah

di saatku mulai sayang
di saatku mulai cinta
kau yang hilangkan
rasa untukku

sedih yang mestiku pendam
rasa yang menjadi hampa
jalani semua
walau cinta kini tak berarah
kau pergi tak beralasan
tak seperti yang ku pinta
ku menunggu
tiba waktu
kau ucapkan kau sayang padaku

Huaaa....tak ske betul. Jadi aku terus off kan sumber lagu tersebut dan terus menonton American Idol. Season ni aku ada 3 orang favourite. Tapi biasanya favourite aku ni kecundang di tengah jalan. Macam last year aku suka kat Lakisha. Kalah gak dengan Melinda, Blake dan Jordin.

Apa pun tahun ni aku suka Brooke White, Carly Smithson, David Cook dan David Archuleta. Tengok gaya macam tak ada sorang pun yang boleh menang. Korang sokong siapa? Masih lagi sokong Mawi.. Huhuhuhu.. Sian korang..

Boo ya..!!

No comments: