Monday, February 11, 2008

Ada Apa Dengan Lagu Mendua

Sejak akhir-akhir ni aku suka lagu ni..

Medua - Hampir ke Situ

Aku sedar bukan mudah
Untuk mengejar mimpi indah
Pernah suatu ketika dulu ku punya harapan besar
Kini aku tak pasti
Dapatkah ku miliki

Sudah jauh kita tempuh
Kekalkanlah impian lalu
Mungkin ada hikmah yang akan menunggu di penghujung jalan
Biar nanti kecewa
Setidak-tidaknya cuba

Jika halangan menduga perjalanan kita
Janganlah kau putus asa

Kerana ku ada di sisi setia menemani
Andai semangatmu gugur genggamlah tanganku
Kita hampir ke situ

Apalah gunanya berhenti separuh jalan
Percayalah padaku
Aku yakin kita mampu


Kadang-kadang aku tak yakin aku mampu. Sometimes, it is just good to have someone to talk to. And better still if that someone really cares about u and at the same time u care for that someone too. *ayat jiwang kegersangan*

Anyway, i know i can do it.. Dah tak jauh lagi dah. Hampir ke situ..