Wednesday, January 09, 2008

Ada Apa Dengan KLM de Port Dickson

Selepas 5 tahun tak berprogram dengan Kelab Lambaian Masyarakat, akhirnya pada 29 Disember 2007 aku terlibat semula dengan program KLM. Formally that is.

Bermula dengan sesi berbuka puasa tahun lepas yang cuma dihadiri oleh 8 orang ahli KLM di Vistana Hotel, kitorang setuju untuk terus buat perjumpaan tak rasmi antara ahli KLM yang dah lama meninggalkan UTM dan KLM. Lepas je pot luck di Shah Alam, kitorang setuju untuk buat satu Alumni Gathering untuk Kelab Lambaian Masyarakat yang mana kewujudannya dah 10 tahun sejak 1997.

Sunshine Bay Apartments dijadikan tempat berkumpul untuk hampir 50 orang peserta dari 8 batch yang berbeza. Memang sesuatu yang tak terduga. Bermacam-macam perasaan bercampur-baur. Seronok, teruja, terkesima..Yang pastinya aku bersyukur sebab ditemukan dengan KLM.

Apa pun aku setuju betul dengan kata salah seorang adik KLM..

From KLM Group;
Ada magik dalam lambaian ni.. walau bukan setalian darah.. tapi rasa cinta pd lambaian lebih dekat dr duduknya jantung.. lagi panas dr darah membara.. lagi dalam dr hati yg sarat...

A bit strong.. but actually, for us who really appreciate KLM, this is what and how we really feel. A really strong bonding between the members without any blood relationship. No one can really understand unless u are one of us.

A quick note for Kamal Zharif;

You dont have to try so hard to show to other people that u love something or someone. People will know and feel your love. As long as your love is sincere, true and pure.

SOmething i think shall reflect Kelab Lambaian Masyarakat,

From Teman Terulung;
Bahagia begini denganmu di sisi
Harapan kita meniti hari
Sentiasa seiring

Paling agung teman terulung
Tenunan emas, sayap hidupku
Tak inginku undur bertamu
Bertakhta teguh keakhir waktu

Moga kita selalu berada dalam rahmat dan lindungan kasihNYA.. Amin..

4 comments:

Anonymous said...

aku tersentuh...
aku hanya satu daripada beribu2 ahli klm..
tapi aku bangga sebab aku pernah menjadi nadi kepada kewujudan lambaian...
aku juga bahagia sebab dipertemukan dengan sahabat yang benar2 sahabat.. teman yang bererti teman..kawan yang sesungguhnya kawan.. macam pilo cakap ikatan antara kita bukan kerana hubungan sedarah namun ukhwah yang terjalin menjadikan kita semua bermakna antara satu sama lain...

seweng said...

kelab lambaian masyarakat?aper kebende nye tu?

ummu raihan said...

KLM.. sedih ar.. selalu je xdpt join.. potluck ke, gathering ke... hmm.. bila korang nk buat potluck kat sini lak? kt srwk plk.. hehe.. jom ar.. blh la ko bwk aku jln2 since aku rasa srwk ni dh mcm KL je bg ko kan.. ngeh3.. aku rindu pd waktu itu.. 2000-2004..

Batu Bata said...

gudegirl: hari tu kitorang wat pot luck lagik kat umah abang azam. nanti ko check fotopages aku..