Monday, May 04, 2009

Ada Apa Dengan Sambutan Bday Senyap

Semalam, well actually pagi tadi kami yang tinggal beberapa kerat ni menyambut hari ulangtahun kelahiran ammar fadhli yang ke 22. Waaa.. memang haru kalau nak dibandingkan dengan aku yang dah.. erk.. tak perlu lah ye.

Ramai adik-adik kat KTC yang dah balik rumah sebab cuti dah mula. Lagipun bagi yang tahun 3, Latihan Industri pun dah nak start 11 hb ni, serentak dengan aku punya MST. Kelas menjahit.

Ada tak ada dapat la dikumpulkan beberapa orang yang tinggal untuk menyambut birthday ammar ni. I remembered that he once told me that he never celebrated his birthday with a cake. Congratulations. Your first time in 22 years.



Kejan dan Rai yang tak balik cuti jugak sebab kena buat research macam aku. Sunyi gak bila bebudak degree dah balik dah yang tinggal hanya budak postgrads dan budak international.

Apa pun, aku doakan ko selalu dalam rahmatNya dan segala usaha ko diberkati. Satu lagi ucapan kepada Ammar ialah, "kacang dal berwarna kuning dan daun pokok kacang tu berwarna hijau. Kedua-duanya tidak berwarna merah". Walaupun aku tau ada lagi 6 jam lebih sebelum aku boleh pangkah ko, tappi... ADA AKU KISAH..!!!

Anyway, happy birthday bro..!!





..

1 comment:

Aimi Ahmad said...

aimi de lg kat KTC nie..hahaha..x balik pn lg..hihihi..ramai je lg kat KTC..jangan kate x de org..